نادر میرشکار روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این مدت ۱۰ طرح نظارتی تخصصی از جمله طرح ویژه نوروز، محصولات زراعی، ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی مصالح ساختمانی، طرح نظارتی کالاهای پزشکی، باشگاه‌های ورزشی، قند و شکر، مدارس غیر انتفاعی و حمل و نقل مسافر انجام شده است. 
وی ادامه داد: قیمت گذاری برای صنوف آموزشگاه‌های رانندگی، خشکشویی، خدمات لوله کشی گاز، درب و پنجره و زولبیا بامیه از سوی کارشناسان سازمان صمت سیستان و بلوچستان انجام شده است. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۳ هزار و ۶۸۰ بازرسی در بخش آرد و نان در این استان انجام شده که این امر منجر به تشکیل ۱۸۷ پرونده تخلف شد. 
وی افزود: ۹هزار و ۸۹۳ بازرسی در حوزه قاچاق کالا در سیستان و بلوچستان توسط بازرسان سازمان صمت انجام شده که در همین ارتباط۲۶۱ پرونده تخلف تشکیل شده است.
میرشکار در خصوص نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها در سیستان و بلوچستان گفت:۷۰۹ بازرسی در این بخش توسط کارشناسان اداره صمت این استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار و انبارهای بی نام و نشان را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ستاد خبری سازمان در طول شبانه روز ( ازساعت ۶صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹)اعلام کنند.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.