رسول راشکی روز شنبه‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تعدادی از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، تیم‌های درمانی و فرهنگی جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این کاروان حضور دارند.

وی ادامه داد: پیش از این ۱۰ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر از استان‌های البرز، تهران، قم، فارس، زنجان، قزوین، گلستان، مازندران، آذربایجان غربی و اصفهان از ۱۵ مرداد تاکنون با ۱۳۳ پزشک به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان مناطق محروم خود در شهرستان‌های ایرانشهر، نیمروز، خاش، هیرمند، سرباز، فنوج، نیکشهر، هامون، میرجاوه و مهرستان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: همچنین مقرر است در ادامه طرح ملی «نذر آب ۲»، کاروان سلامت استان‌های کردستان و کرمانشاه در شهرستان قصرقند؛ بوشهر و کیش در دلگان در جنوب این استان مستقر شوند.

وی توزیع سبد غذایی، مخازن آب و ساخت سرویس‌های بهداشتی را از مهمترین اقدامات این کاروان‌ها در کنار خدمات بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

راشکی با بیان اینکه طرح ملی «نذر آب» همچنان در سیستان و بلوچستان ادامه دارد،تاکید کرد: اقدامات ارزشمند اعضای کاروان سلامت در این استان همواره در ذهن و دل مردم این دیار ماندگار و دعای خیرآنان بدرقه تلاشگران این عرصه خواهد بود.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.