عباس شیبک‌ روز یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکاران بعد از موفقیت در رقابت‌های کشوری به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی مراکش دعوت شدند.

وی با اشاره به جایگاه ووشو سیستان و بلوچستان در کشور گفت: با تلاش ورزشکاران این هیات با کسب ۸۵۰ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه هفتم در بین ۳۳ استان کشور قرار گرفت.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان افزود: ووشوکاران این استان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار داشت سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های بین‌المللی شود.
شیبک گفت:همچنین این هیات برای نخستین بار در جهان رقابت‌های ووشو ساحلی را سال گذشته در چابهار به صورت منطقه‌ای برگزار کرد و امسال نیز این دوره از رقابت‌ها را در شمال استان برگزار می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.