مهدی میر امامی روز دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مهمترین اولویت‌ها و دغدغه‌های کمیته‌امداد تمرکز بر حمایت از ایتام، محرومان و توسعه شبکه‌های نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه هم اینک بیش از ۱۶۴ هزار و ۳۹ خانوار نیازمند و آبرومند در سیستان و بلوچستان تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که معمولا فشارهای بیشتری بر طبقه ضعیف و محروم جامعه وارد می کند از خیران و نیکوکاران درخواست داریم بیش از گذشته این نهاد را در کمک به محرومان یاری کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مردم نیکوکار تقاضا می شود با نام‌نویسی‌در طرح «اکرام ایتام»حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را برعهده گیرند.
وی با بیان اینکه طرح« اکرام ایتام» از جمله طرح‌های مردمی کمیته امداد است، گفت: نیکوکاران می توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را برعهده گیرند.
میر امامی ادامه داد: طرح «محسنین» نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیریتیم دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده است.

وی ساخت مسکن، تامین جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان، اشتغال، کمک به بهداشت و درمان و کمک‌های موردی و بخشی به نیازمندان محروم خانواده ها را از جمله اقدامات کمیته امداد بعد از جمع آوری صدقات ذکر کرد.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.