احمدعلی موهبتی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در هفته دولت پروژه‌های قابل افتتاح در سیستان و بلوچستان  ۲۵ و نیم درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و بیشترین اعتبار هزینه شده را بخش انرژی با ۱۶۷ میلیارد تومان خطوط انتقال فشار قوی، پست‌های برق و برق رسانی روستایی و روشنایی معابر و غیره به خود اختصاص داده است.

وی گفت: زاهدان با ۱۴۱ پروژه و اعتبار ۴۹ میلیارد تومان بیشترین تعداد پروژه و ایرانشهر با ۷۲ میلیارد و ۵۵ پروژه بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آبرسانی روستایی در این استان تا پایان کار دولت دوازدهم به ۷۵ درصد خواهد رسید.

وی بیان کرد: ۴۶ روستای سیستان و بلوچستان در هفته دولت امسال از نعمت برق بهره‌مند شدند که در ۳۲ روستا در حوزه انتقال برق و ۲۴روستا توسعه ولتاژ انجام شده است.

موهبتی ادامه داد: همچنین هفت مرکز بهداشتی و درمانی روستایی با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شد.

وی به اجرای طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و گفت: سه استان به صورت معین کار گازرسانی به این استان را به صورت ضربتی  انجام می‌دهند و ۱۵۰ هزار انشعاب در شهر زاهدان انجام خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این استان بالاترین رشد بودجه خود را امسال داشته و دومین استان برخوردار کشور در این رابطه است.

وی اظهار داشت: اقدماتی که تاکنون انجام شده در شان مردم سیستان و بلوچستان نیست و باید همه با تلاش و همکاری یکدیگر درصدد خدمت به این مردم باشیم.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.