دکتر محمدمهران امینی‌فرد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموع زیربنای این طرح‌ها حدود سه هزار مترمربع است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۲ مرکزخدمات جامع سلامت،۲ پایگاه اورژانس۱۱۵ ،۱۲ خانه بهداشت و یک پایگاه سلامت، ۲ مرکز مشاوره ترک اعتیاد و پنج پانسیون پزشک است که در ۱۰ شهرستان زیرپوشش دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار می گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: هفته دولت سال گذشته، ۳۴ پروژه در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال در حوزه‌های تابعه دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام است، لذا مسئولان باید تلاش کنند تا خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این هفته به بهترین شکل منعکس و تبیین شود.

به گزارش ایرنا دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ۱۰ شهرستان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت را در سیستان و بلوچستان زیرپوشش خدمات بهداشتی درمانی دارد.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.