استاندار سیستان و بلوچستان روز شنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه آماده‌سازی و آسفالت بلوار ارتش گفت: زیبا شهر یکی از مناطق جدید سکونت‌گاهی شهر زاهدان است که در زمان ساخت آن برنامه‌های ایده‌آلی چون خدمات آموزشی، بهداشتی، فضای سبز و مبلمان شهری و امثال آن در دستور کار بود که متاسفانه آنگونه که باید به این طرح‌ها جامه عمل پوشانده نشده است.

احمدعلی موهبتی ادامه داد: مسیری که امروز کلنگ‌زنی شد می‌تواند نقش مهمی در ارتباط و رفت و آمد راحت‌تر و مناسب‌تر مردم ساکن در این منطقه و سایر شهروندان داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: انتظار است پیگیری‌های بیشتری برای مرتفع شدن مشکلات مردم این منطقه انجام شود.

به گزارش ایرنا این بلوار به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر و عرض ۵۰ متر با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان به کارفرمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا خواهد شد.

طرح گازرسانی به شهرک صنعتی شهر زاهدان از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز توسط استاندار سیستان و بلوچستان و مدیران استان در زاهدان است، این طرح به طول چهار هزار و ۵۰۰ متر و با هدف گازرسانی به ۱۸۱ واحد صنعتی و ایجاد چهار هزار فرصت شغلی اجرا شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هم اینک نخستین اولویت شرکت گاز ایران گازرسانی به تمام مناطق سیستان و بلوچستان است.

رضا پنجابی ادامه داد: ۴۱۰ واحد صنعتی شهر زاهدان به زودی به مصرف‌کنندگان گاز می پیوندند.

وی بیان کرد: از جمله محورهای اولویت‌دار امسال شرکت گاز سه محور اصلی زابل - کرمان - سیاهدک به اضافه شهرک کامبوزیا و شهرک صنعتی است.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک ۲۵ هزار مشترک در شهر زاهدان از نعمت گاز بهره‌مندند که ۱۵۰ مورد واحد تجاری، ۳۰ مشترک واحد آموزشی و بقیه مشترک خانگی هستند.

 افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، افتتاح ۳۶ پروژه شرکت برق سیستان و بلوچستان با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، افتتاح فاز ۲ موسسه آموزش عالی هاتف، مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص)و محوطه سازی این مجموعه با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز توسط استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی و شهری بود. 

به گزارش ایرنا هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور زمان مناسبی برای ارائه و بهره برداری از دستاوردهای دولت است و امسال در سراسر استان سیستان و بلوچستان طرح‌ها و پروژه‌های متعدد و مختلفی در این هفته افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات مردم این استان خواهد داشت.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.