حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همه مسئولان باید صفات ارزشمند این شهدا نظیر ساده زیستی، پرهیز از دنیا طلبی، دلسوزی و خدمتگزاری به مردم را الگو قرار دهند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: همه دولت‌ها دارای نقاط قوت و ضعف بوده‌اند و این دولت نیز از این قاعده مستثنا نیست لذا با توجه به وجود برخی مشکلات نظیر عدم نظارت بر قیمت‌ها، رشد بی رویه قیمت‌ها و کم توجهی به ارزش‌های اسلامی ضروری است رفع آنها مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: دسیسه دشمنان در حق ملت بزرگ ایران که پیامدهای مختلفی همچون محدودیت‌های اقتصادی و منابع مالی و کمبود منابع را به همراه داشته برای مردم قابل فهم و تحمل است اما ضعف نظارت‌ها، کم‌کاری‌ها و امثال آن مورد گلایه است.
وی با اشاره به اقدامات دولت در سیستان و بلوچستان گفت: دولت  اقدامات ارزشمندی را در این استان انجام داده و در دست اقدام دارد اما مشکلاتی نظیر آب روستاها، ریزگردها، فقر اقتصادی و فرهنگی و کمبودهای آموزش و پرورش همچنان وجود دارد که ضروری است با همت مضاعف همه دلسوزان نظام هر چه سریعتر برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین ضروری است مسئولان خدمات نظام در استان را در هر محفلی اطلاع رسانی کنند تا سبب امیدواری و دلگرمی مردم شود.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت:  مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و اگر مشکلی وجود دارد با کمال صداقت و صراحت به رفع آن بپردازند و اطلاع دهند تا مردم امیدوار شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد: همچنین از مردم انتظار است درک منصفانه داشته باشند و نقاط قوت و ضعف را با هم ببینند و در فضای صمیمی و همکاری به رفع مشکلات کمک کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان بر جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه تاکید کرد و افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب همه افراد باید از هرگونه دو قطبی شدن در جامعه پرهیز و در فضای یکدلی و همدلی به رفع مشکلات کمک کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر شناخت توطئه دشمنان و گسترش و تعمیق وحدت و همدلی تاکید کرد.

۷۳۱۶ **۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.