صف‌های طولانی خودروهای ۲ گانه سوز در مقابل جایگاه CNG ایرانشهر چند روزیست که مشکلات ترافیکی ایجاد کرده و رانندگان این خودروها نیز از کمبود جایگاه اظهار نارضایتی می‌کنند. 

تنها یک واحد جایگاه سوخت سی ان جی در این شهرستان ایجاد شده و در حال فعالیت است و سوخت‌گیری خودروها با مشکل و اتلاف وقت زیاد آنهم در هوای گرم و صف‌های طولانی انجام می‌شود.

یونس دامنی یکی از شهروندان ایرانشهری گفت: شهری مثل ایرانشهر که در مرکز بلوچستان واقع شده و از حدود ١٠ سال پیش از نعمت گاز برخوردار شده باید دارای چندین جایگاه سوخت گاز می بود نه اینکه یک جایگاه در آن فعال باشد که آن  هم نیمه کاره به مردم  خدمات ارائه می کند.

یکی دیگر از رانندگان گفت: صف‌ها آنقدر طولانی شده که مجبور هستیم بیش از یک الی دو ساعت برای سوخت‌گیری منتظر بمانیم و این امر موجب شده تا زمان کار کردن را از دست بدهیم. 

یکی دیگر از شهروندان گفت: بنزین در هر ماه ۲۰۰ لیتر سهمیه ما است چون با ماشین کار می‌کنیم خودروی مان را دوگانه سوز کردیم این هم یا جایگاه خراب است یا با صف‌های طولانی مواجه هستیم. 

مسئول جایگاه CNG ایرانشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با وجودی که سه شیفت فعال هستیم ولی بازهم به علت تعداد زیاد خودروها صف‌های طولانی تشکیل می شود.

دادرحمان امامی افزود: یکی از مشکلات ما نبود نیروی فنی در استان است بطوریکه اگر جایگاه با مشکل فنی مواجه شود باید از یزد یا تهران برای تعمیر نیروی فنی بیاوریم.

فرماندار ایرانشهر نیز در این بازدید با انتقاد از کمبود جایگاه CNG و صفهای طولانی شهروندان برای سوخت گیری گاز، خواستار تسریع در واگذاری جایگاه CNG به متقاضیان شد. 

ابوذر کوثری افزود: ۵ نفر متقاضی راه اندازی جایگاه CNG در ایرانشهر به ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شده‌اند که متاسفانه هنوز گرفتار پیچ و خم کارهای اداری هستند.

وی تاکید کرد: اگر افرادی که معرفی شدند اقدام به راه اندازی جایگاه CNG تا پایان امسال نکنند افراد دیگری جایگزین آنها خواهد شد.

۷۳۱۴**۶۰۸۱

فرماندار ایرانشهر گفت: جایگاه CNG ایرانشهر که تنها جایگاه CNG در سیستان و بلوچستان است ودر سه شیفت کار می کند جوابگوی این حجم خودرو دوگانه سوز نیست و صف های طولانی باعث گلمندی مردم و مسافران شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.