حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت بیان کرد: ولایتمداری و ولایت پذیری و پذیرفتن حق، اساسی‌ترین پیام و درس از عید غدیر است.
امام جمعه خاش تصریح کرد: عید غدیر برای تمام مسلمانان جهان قابل احترام و ارزش بوده و همگان آن را پذیرفتهاند.
وی افزود: پیام غدیر برای امت اسلامی کنار گذاشتن اختلافات و تقویت وحدت و همگرایی و انسجام در جامعه است.
امام جمعه خاش ادامه داد: مسلمانان حول محور غدیر به اتحاد و هم فکری و انسجام می اندیشند و صف خود را از صف دشمنان جدا می کنند.
حجت‌الاسلام دهقان با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: ایثارگران و آزادگان سرافراز از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که از هر جهت باید مورد تکریم قرار بگیرند زیرا جایگاه آنان با کرامت و دارای شرافت و عزت است.
وی با گرامیداشت مناسبت‌های هفته از نقش خبرگان رهبری برای سامان دادن به امور کشور قدردانی کرد.

امام جمعه اهل سنت خاش: حج مقبول و پذیرفته شدن توبه حجاج را از بارگاه خدای متعال درخواست می‌کنیم

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: با توجه به اینکه مناسک حج به پایان رسیده و حاجیان و زائران حرمین شریفین از امروز به تدریج به کشور بازمی‌گردند لذا حج مقبول و پذیرفته شدن توبه و پاکی حجاج گرامی را از بارگاه الله متعال مطالبه می کنیم و امیدواریم فرصتی به دست بیاید که همه ما بارها به حرمین شریفین مشرف شده و مورد لطف و رحمت خدای منان قرار بگیریم.
مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: گردهمایی بزرگ حج عظمت و ابهت امت اسلام را نشان داد و یقینا دل‌های مسلمانان را به هم نزدیک‌تر ساخته است.
وی اهمیت توجه به مشکلات معیشتی و اشتغالزایی و مسکن و ازدواج جوانان را یادآوری کرد.

 ۷۳۱۰**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.