در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یکی از عوامل تقوا برخورداری انسان از ملکه صبر دانست و گفت: صبر و مقاومت تنها رمز موفقیت و پیروزی مقابل استکبار جهانی و صهیونیست ها است. 

مولوی خلیل رسولی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد الزهرا(س) ایرانشهر افزود: آمریکا و ایادی وابسته به آن با تهدید و تحریم سعی می‌کنند مردم را نسبت به انقلاب و کشور دلسرد کنند.

وی افزود: ملت ایران ۴۰ سال است که با توکل به خدا روی پای خود ایستاده و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، امنیتی و آموزشی به موفقیت‌های بزرگ و خودکفایی رسیده است. 

امام جمعه موقت مسجدالزهرا (س) اهل سنت ایرانشهر گفت: صابران برای گذر کردن از سختی‌ها و گردنه‌های دشوار در سایه پایداری و بردباری به هدف‌های خود رسیده‌اند و از این رو اهل ایمان به سبب ثبات قدم در پیشگاه خداوند اجری بی پایان دارند.

مولوی رسولی‌زاده معروف به مولوی خلیل اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها هیچ وقت دوست مسلمانان نبوده و نیستند آنها به دنبال چپاول کشورهای اسلامی و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در بین امت اسلامی هستند. 

وی با تاکید بر هوشیاری مسلمانان در مقابل دسیسه‌های دشمنان اسلام گفت: خدا را شکر در جمهوری اسلامی ایران احکام اسلامی جاری است و مردم در امنیت به سر می برند اما در کشورهای دیگر و همسایه ما هر روز ‌ شاهد ترور، انفجار و کشتار هستیم.

۷۳۱۴**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.