سید جواد حسینی روز جمعه در این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مردم چابهار اظهار داشت: از هیچ کوششی برای توسعه آموزشی و فرهنگی دریغ نمی کنیم و اقدامات لازم را برای چابهار انجام می دهیم. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تلاش‌های مسئولان محلی برای واگذاری رایگان زمین ساخت دانشگاه فرهنگیان قدردانی کرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه آموزشی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساختمان دانشگاه فرهنگیان چابهار در زمینی به مساحت سه هکتار ساخته و امیدواریم در مدت کوتاهی تکمیل و بهره‌برداری شود. 

رحمدل بامری با قدردانی از تلاش‌های مسئولان اجرایی استانی و کشوری خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان از سال گذشته در چابهار راه اندازی شده و هم اینک حدود ۱۳۰ دانشجو دارد. 

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده دانشگاه فرهنگیان در چند روز گذشته دارای کد و ردیف اعتباری مستقل شده است. 

فرماندار چابهار بیان کرد: چابهار مشکلات زیادی در حوزه آموزشی، فضا و امکانات دارد که امیدواریم با سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش برخی از آنها مرتفع شود. 

استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان چابهار نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارد و می تواند بخشی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش را مرتفع کند. 

احمدعلی موهبتی افزود: چنانچه نیاز به زمین بیشتر برای دانشگاه فرهنگیان باشد سریعا اقدامات لازم برای اختصاص زمین انجام خواهد شد. 

وی از فرماندار، منطقه آزاد چابهار، شهرداری و شورای اسلامی شهر، نماینده مجلس و قشرهای مختلف مردم برای کمک به دانشگاه فرهنگیان و تامین خوابگاه و فضای آموزشی قدردانی کرد. 

به گزارش ایرنا سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در کنارک مجتمع آموزشی  ۲۴ کلاسه با زیربنای بیش از سه هزار و ۲۶۴ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه سواحل مکران را افتتاح کرد.

دکتر حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش روز جمعه به اتفاق هیات همراه و استاندار سیستان و بلوچستان در بدو ورود به چابهار مورد استقبال مدیرعامل منطقه آزاد، نمایندگان مردم چابهار و ایرانشهر در مجلس، فرمانداران چابهار و کنارک  و جمعی از مقامات محلی شهرستان‌های چابهار و کنارک قرار گرفت.

دیدار با خانواده شهدا، امضا تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد چابهار و وزارت آموزش و پرورش برای مشارکت در ساخت پروژه مجموعه گردشگری، تفریحی، فرهنگی و اقامتی در منطقه آزاد چابهار ، شرکت در نشست شورای اداری قطب جنوب، کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه رسالت و بازدید از حاشیه شهر از برنامه های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش در چابهار است.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.