عبدالرحیم کردی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: سرعت توسعه و اجرای طرح های عمرانی و افزایش سرمایه گذاری ها در سالهای اخیر در منطقه آزاد چابهار برخی ها را آزار می دهد و به تازگی دست به قلم شده اند و برخی مطالب نادرست را در شبکه های مختلف اجتماعی بدون نام و نشان منتشر می کنند.

وی بیان کرد: از شفاف سازی، انعکاس مسائل و مشکلات منطقه از سوی خبرنگاران استقبال می کنیم زیرا انتقادهای سازنده را زمینه ساز توسعه وآبادانی می دانیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: خبرنگاران برای معرفی توانمندی‌های اقتصادی وگردشگری چابهار تلاش کنند تا این منطقه راهبردی به مردم و سرمایه گذاران معرفی شود.

وی نقد منصفانه را حلال مشکلات عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه باید بدون غرض ورزی شخصی و سلیقه ای مسائل منطقه آزادچابهار را منعکس کنند و به معرفی توانمندی‌ها و مشکلات نیز بیشتر بپردازند تا موجب جذب سرمایه گذاری و حل مشکلات به ویژه اشتغال شود.

کردی بیان کرد: انعکاس صحیح، به موقع و انتشار اخبار مثبت می توانند بسیاری از کاستی را را مرتفع و مدیران را در بحث فعالیت ها حساس تر کنند. 

وی با اشاره به انتشار مطالب مختلف از طرح های عمرانی، اعتبارات، تخصیص زمین و انجام سرمایه گذاری های متعدد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی بیکار نیستند و اگر ایرادی در سیستم باشد حتما برخورد می کنند و ما در نیز پاسخگوی عملکرد خویش هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی هم اینک در این منطقه در حال اجرا و مناقصه است و راهبرد منطقه آزاد چابهار از تجارت به تولید تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: تولیدات این منطقه از سال ۹۲ تا ۹۶ حدود ۲۰ برابر شده و هم اینک برند منطقه آزاد چابهار مسئولیت اجتماعی است.

کردی افزود: ۸۳ کلاس درس و ۱۳ مدرسه با مشارکت خیران و نوسازی مدارس در بخش دشتیاری چابهار که پایین ترین سرانه فضاهای آموزشی کشور را دارد تا مهر امسال افتتاح می شود.

وی به سوزن دوزی بلوچ نیز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مد و لباس سال گذشته در مسیر و مدار خوبی قرار گرفت و توانست سوزن دوزی بلوچ را به دنیا معرفی کند.

مدیرعامل منطقه آزادچابهار ادامه داد: سه محور اصلی عمران، اقتصاد و مسئولیت اجتماعی را دنبال می کنیم.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.