نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: استفاده از ظرفیت‌های منطقه توسط مسئولان بسیار مهم است و باید مشارکت جوانان در حرکت انقلاب بسوی توسعه اقتصادی و حل مشکلات بیشتر شود.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در بیست و یکمین گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی در چابهار افزود: مردم و مسئولان در راستای رشد علمی، اقتصادی، مدیریتی و حقوق شهروندی در سیستان و بلوچستان گام بردارند و همه افراد و گروه‌ها باید در توسعه نقش ایفا کنند و همگام با نظام باشند.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: پیگیری مطالبات و مشکلات از ضرورت‌هاست و باید علما بعنوان افراد متشخص در جامعه به دنبال حل مشکلات باشند و همراه با مردم حرکت کنند.
وی گفت: انقلاب اسلامی موجب رشد و توسعه مدارس دینی اهل سنت بویژه در این استان شده است و برای حل مشکلات این مدارس تلاش‌های لازم انجام می شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به توانمندی‌های استان بیان کرد: چابهار و کنارک از ظرفیت‌های خوبی در زمینه اشتغال و تولید برخوردارند و می توانند در توسعه سیستان و بلوچستان نقش مهمی داشته باشند.
محامی اظهار کرد: تحول باید عملا احساس شود و پروژه های بزرگ و کوچک در اقتصاد مردم منطقه بتوانند نقش داشته باشند.
وی سرمایه گذاری دولت در چابهار و کنارک را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: باید سرمایه گذار در این منطقه سود ببرد تا بتواند فعال‌تر عمل کند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از تلاش‌های مسئولان در توسعه استان و به ویژه مناطق چابهار و کنارک قدردانی کرد و افزود: با وحدت همه مشکلات حل می شود.
وی به شبیخون استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: باید در تربیت اسلامی فرزندان و براساس قرآن و سنت گام برداریم و سرمایه گذاری در رشد علمی از لزومات است.
محامی شناخت دشمن و توطئه های آنان و روشنگری جامعه خیلی مهم است و نباید به نقشه پیچیده دشمن لغزش نشان دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.