مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت:در سیستان و بلوچستان ، 21 پایگاه انتخاب رشته به داوطلبان کنکور سراسری مشاوره می دهد.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان رخشانی افزود: در پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری ، 167 کارشناس آموزش و پرورش در زمینه انتخاب رشته به داوطلبان کمک خواهند کرد.
رخشانی مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را برای آگاهی از رشته محل ها ، ظرفیت ، رتبه منطقه ای و رتبه کشوری ضروری بیان کرد .
وی همچنین به شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس استعداد درخشان اشاره کرد و گفت : دانش آموزان تا 17 مرداد می توانند برای ثبت نام در این آزمون به سایت hoosh88.mediu.ir  مراجعه کنند.
رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: هزینه پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری در  زاهدان 70 هزار تومان و در مناطق و شهرستانها 50 هزار تومان خواهد بود .
مهدی سرگزی با بیان اینکه مشاورین پایگاه های انتخاب رشته برای هر داوطلب دو جلسه مشاوره ای کنکور اختصاص خواهند داد افزود: جلسه اول شامل انتخاب رشته مجازی و 40 دقیقه مشاوره رغبت ها ، انتظارات ، ارزیابی  شرایط علمی داوطلبان ، معرفی رشته ها و دانشگاهها ، جلسه دوم به مدت 20 دقیقه بازبینی انتخاب رشته و تصمیم نهایی است .  
نتایج اولیه آزمون سراسری سال 98 ، چهارده مرداد به صورت کارنامه بر روی پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از 15 مرداد به مدت 10 روز می‌ توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته‌ اقدام کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.