حامد جلال وند روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های در دست ساخت راه‌سازی چابهار اظهار داشت: محور چابهار به گواتر قطعه یک بطول ۱۵ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی بیان کرد: قطعه ۲ این محور از خرداد سال ۱۳۹۷ آغاز شده و تا دو راهی نگور و رودیک بطول ۳۲ کیلومتر در دست ساخت است و حدود ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: محور چابهار به گواتر به دلیل جذابیت های گردشگری و وجود بنادر رمین، بریس، پسابندر و گواتر و سواحل زیبا و کوه‌های مینیاتوری حائز اهمیت است و باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

وی حل مشکلات مالی، رفع موانع و رفع تصرفات طول مسیر را خواستار شد و گفت: جابجایی ماهی و میگو، تردد مردم روستایی، گردشگران و سرمایه گذاران در این محور باید آسان تر انجام شود.

جلالوند به ساخت مجتمع فرهنگی در سایت اداری شهر چابهار اشاره کرد و افزود: این پروژه هزار و ۵۶۴ مترمربع زیربنا دارد و در سه طبقه در حال ساخت است.

وی ادامه داد: برای ساخت این مجتمع فرهنگی با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن ۱۸ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: واحد فنی دامپزشکی چابهار  ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای آن ۱۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۸ میلیارد ریال دیگر نیاز است و درصورت تامین اعتبار در سال آینده افتتاح می شود.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.