صاحب گل صالحی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مشترک خود به همراه چهل امیرانی مجری طرحهای برق رسانی کشور و مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان از مناطق روستایی و عشایری بخش‌های ایرندگان و مرکزی خاش به خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این روستاها حدود ۶۰۰ خانوار بین پنج تا ۲۵ خانوار چشم انتظار برق رسانی هستند.
وی با اشاره به اینکه در خاش حدود  ۱۵۰۰ روستا و پارچه آبادی وجود دارد اظهار داشت: روستاهای فاقد برق در مناطق دور دست و صعب العبور و در مرز میان خاش و شهرهای همجوار واقع شده‌اند.
فرماندار خاش گفت: برای مشاهده برخی از این روستاها و دیدار با مردم محروم امروز بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسافت طی کردیم و خوشبختانه با نگاه مثبت مسئولان اعزامی از وزارت نیرو و مدیرعامل برق منطقه ای استان در اسرع وقت تلاش می کنیم کار برق رسانی به خانوارها انجام شود.
علی چهل امیرانی مجری طرحهای برق رسانی روستایی کشور هم بیان کرد: امروز در بخش‌های مرکزی و ایرندگان از روستاهای فاقد برق سیاه پر، همت آباد، چاه محبت، مراد آباد، اناران، انجیرک، گلی آباد، کریم آباد و کمال آباد بازدید شد و ان‌شاءالله براساس تعهدات، قبل از پایان سال برق رسانی به این روستاها انجام خواهد شد.
وی از نگاه مثبت و دغدغه فرماندار خاش برای پیگیری مشکلات مردم قدردانی کرد و افزود: در وزارت نیرو تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار می گیریم.
به گفته وی ۹۹ درصد از روستاهای کشور برقدار هستند و هدف‌گذاری دولت برق رسانی به روستاهای با آمار کم و حتی پنج خانواره است.

۷۳۱۰**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.