صاحب گل صالحی روز شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری خاش اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت‌های شهری، رفع مشکلات حوزه تامین آب و برق مردم در نقاط حاشیه‌ای از مهمترین خواسته مردم این مناطق است.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم خاش از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه اند و نمی توانند در اجرای پروژه های شهری به شهرداری کمک کنند برای تخصیص اعتبار دولتی جهت توسعه و آبادانی این شهر تلاش می کنیم.

فرماندار خاش گفت: امکانات و زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های منحصر بفرد گردشگری که دارد باید مورد توجه مسئولان  و دست اندرکاران این بخش باشد.

وی بیان کرد: انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر یکی از نیازهای اساسی برای توسعه شهرها و پروژه های عمرانی نمایانگر و نمود التزام عملی مسئولان در تحقق ارتقاء استانداردهای شهر توسعه یافته است.

صالحی با تاکید بر اینکه مردم، لایق دسترسی به خدمات مطلوب در حوزه‌های فضای سبز، مبلمان و بوستان‌های شهری و ایجاد معابر مناسب هستند افزود:تحقق این امر با مشارکت و همکاری مردم و تلاش مضاعف اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری میسر خواهد بود.
وی همچنین از محل بهسازی، جدول کشی، آماده سازی معابر در محلات و اجرای آسفالت خیابان‌های شهر و دیگر پروژه های عمرانی درحال اجرای شهرداری خاش بازدید و از شهردار و مجموعه شهرداری درخصوص انجام اقدامات و پیشرفت روزافزون در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی این شهر قدردانی کرد.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش نیز گزارشی از روند اجرای پروژه های شهری ارائه داد.

۷۳۱۰ **۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.