رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت: در گرامیداشت هفته بهزیستی و با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه، شوراها و شماری از مدیران 14 طرح اشتغالزایی و مسکن محرومین زیر پوشش این اداره افتتاح شد .

ادریس تمندانی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: چهار واحد مسکونی خانوارهای دارای دو معلول، مرکز حرفه آموزی ذهنی دختران بالای پانزده سال، مرکز اقامتی میان مدت(مرکز ترک اعتیاد نوبهار) و هشت طرح اشتغالزایی مددجویان از محل طرح "سی بی آر" از طرحهای افتتاح شده امروز در خاش بودند .

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها افزون بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است .

همچنین کلنگ ساخت 25 واحد مسکونی محرومان بهزیستی خاش با مشارکت سپاه و بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی به زمین زده شد که برای هر واحد بالای 40 میلیون تومان هزینه می شود و دو ماهه تحویل می گردند .

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم از توجه سازمان بهزیستی به اقشار محروم و نیازمند و مشارکت سپاه و خیران در مباحث محرومیت زدائی قدردانی کرد .

وی اظهار کرد: در دولت شاخص های ارزشمندی برای رفع مشکلات اقشار کم درآمد و محرومان وجود دارد که بالا بردن پرداختی ها در مستمری افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و شناسایی افراد معلول و تعیین تکلیف کردن پرونده افراد پشت نوبتی گامی مهم برای تحقق شعار محرومیت زدائی دولت است .

سرهنگ شهرکی جانشین فرمانده سپاه خاش هم گفت: سپاه در کنار دولت و خیران به فکر رفع محرومیت ها بوده و هم اینک نیز در حوزه های اشتغالزایی، ساخت مسکن محرومان و تجهیز و نوسازی مدارس، پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و غیره مشارکت فعالی داریم .

فرماندار خاش همچنین از بخش های مختلف اداره بهزیستی بازدید و با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.