معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: بندر چابهار بهترین منطقه کشور و بهترین نقطه برای سرمایه گذاری است و شاهد اقدام ها و تلاش های قابل توجهی در این بندر هستیم .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، یزدان سیف در جلسه تسریع در امور تجاری و بازرگانی و ایجاد ترافیک بار و کالا که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، اعضای هیأت عامل این سازمان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در محل سالن جلسات بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد گفت: 50 درصد کالاهای فله ای که سال گذشته از طریق بندر چابهار وارد شد توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تامین شده است .

وی با بیان این که روند ورود کشتی های این شرکت از طریق بندر چابهار بر اساس اولویت هاست که تسریع خواهد شد ادامه داد: تقویت زیرساخت ها در این بندر و شکل گیری انبار های پسکرانه ای برای پشتیبانی از کشتی و بار ضروری است .

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: انبار طریق القدس به منظور پشتیبانی از بندر چابهار تا پایان سال به بهره برداری می رسد، انبار های غله چابهار نیز با کیفیت مناسب به چرخه بهره برداری وارد می شود .

سیف اظهار کرد: با توجه به این که بندر چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است می تواند پذیرای کشتی های بزرگ روغن باشد، با احداث مخازن نگهداری روغن می توان این امکان را در این بندر فراهم کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.