رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از بهره‌مندی حدود ۱۷ هزار فراگیر از آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی واحد استان طی سال گذشته خبر داد .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر منصور تاجری با اعلام این خبر اظهار کرد: امروزه آموزش به عنوان یکی از مکانیزم های اصلی و مهم توسعه منابع انسانی در حوزه سازمان ها و بنگاه های اقتصادی مورد توجه بسیاری از صاحبنظران و مسوولان و مدیران آموزش قرار گرفته است .

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی با برخورداری از ظرفیت‌های آموزشی گسترده در سراسر کشور قادر به ارائه خدمات آموزشی به جامعه و تامین نیازهای آموزشی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در سطح کشور است .

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان افزود: آموزش‌های جهاددانشگاهی با شعار " آموزش، تحول، نوآوری" و با هدف توسعه منابع انسانی و متناسب سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با دگرگونی و تحولات علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور بنیان نهاده شده تا در سایه آن کارآیی لازم برای پذیرش و ایفای موثر وظایف اجتماعی و شغلی کسب گردد .

دکتر تاجری گفت: در این راستا، در کنار آموزش های بلند مدت(موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی)، توجه ویژه به آموزش‌های کوتاه مدت از جایگاهی خاصی در میان فعالیت‌های جهاددانشگاهی برخوردار است که این فعالیت‌ها به دو گروه آموزش‌های تخصصی و عمومی تقسیم می‌شوند .

وی با بیان اینکه آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان نیز مد نظر معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قرار دارد که این آموزش‌ها هم در دو گروه تخصصی و عمومی برگزار می‌شوند، تصریح کرد: از آنجایی که آموزش‌های جهاددانشگاهی با شعار" آموزش، تحول، نوآوری" به اقشار مختلف ارائه می‌شود جهاددانشگاهی واحد استان نیز در راستای تحقق این شعار تاکنون برنامه‌های مختلف آموزشی را طراحی و اجرایی کرده که ماحصل و ثمره آن بهره‌مندی تعداد کثیری از کارکنان دولت و فراگیران آزاد از آموزش‌های ارائه شده بوده است .

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مراکز کوتاه مدت جهاددانشگاهی واحد دورهای مختلف تخصصی را بر اساس نیازسنجی جامعه و نیاز سازمان های مختلف طراحی و با استانداردهای روز برگزار می کنند، اظهار داشت: طی سال گذشته قریب به ۱۷ هزار فراگیر از آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی در مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت زاهدان، زابل، خاش و ایرانشهر برخوردار و بهرمند شدند .

دکتر تاجری خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در قالب دوره‌های ترمیک، دوره‌های آموزشی، کارگاههای آموزشی، سمینارها و ... بوده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.