دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: رای پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر صادر و ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی راد روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به پیگیری سه نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص سه نفر از شکات به اثبات رسید، لذا چهار نفر از متهمان این پرونده هر کدام به سه بار اعدام محکوم شدند که در صورت تایید این حکم در دیوان عالی کشور در ملاعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: متهمان بابت آدم ربایی هر کدام به سه فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.

وی بیان کرد: متهمان بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شکات به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل پنج سال حبس تعزیزی محکوم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ۲۷ خرداد پارسال در مورد این پرونده اظهار داشت: زنی با ادعای تجاوز به عنف و ربوده شدن طرح شکایت کرد که در این زمینه پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تشکیل شد و در حال رسیدگی است، ۲ نفر دیگر نیز درخصوص تجاوز به عنف طرح دعوا کردند که به پزشکی قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.