فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از آزادی جوان ۲۴ ساله از چنگال آدم ربایان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ربودن جوانی ۲۴ ساله در روستای "فاضل آباد" از توابع شهرستان "گرگان" استان گلستان و انتقال وی به شهرستان زاهدان بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.
 
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد دهم آذر ماه سال گذشته عده‌ای با تماس تلفنی و معرفی خود به عنوان آشنایان پدر این جوان، به بهانه دیدار، او را به بیرون از منزل کشانده و با یک دستگاه سواری سمند اقدام به ربودن وی کردند.
 
سردار قنبری با بیان اینکه گروگانگیری به دلیل اختلافات مالی قبلی صورت گرفته و آدم ربایان طی تماس با خانواده این جوان مبلغ یک میلیارد تومان مطالبه کردند گفت: مأموران زبده پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی توانستند هویت و محل اختفای آدم ربایان را در روستای "سُرنایی" شهرستان زاهدان شناسایی کنند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با شناسایی محل اختفای گروگانگیران مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۵ نفر از آن‌ها را دستگیر کردند.
 
سردار قنبری ابراز داشت: باتوجه با شناسایی و دستگیری تعدادی از گروگانگیران، سایر آدم ربایان عرصه را برخود تنگ دیده و روز گذشته ربوده شده را رها کردند که توسط عوامل انتظامی صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.
 
وی خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ‌های به دست آمده ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.