به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان با گرامیداشت مناسبتهای هفته به سالروز حماسه فتح خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: ملت سلحشور ایران اسلامی اعم از نیروهای سپاه، ارتش، بسیج، انتظامی، جهاد و سایر اقشار با اتحاد و همدلی در صحنه های مختلف هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و در مقابل قدرتهای بزرگ جهانی مقتدرانه ایستادگی کرده و نه تنها خرمشهر عزیز بلکه تمامی خاک میهن اسلامی را از اشغال دشمن بعثی و حامیان رژیم صدام آزاد کردند.

وی با اشاره به ایام ضربت خوردن مولای متقیان امام علی علیه السلام بیان کرد: آن امام همام دارای ویژگی ها و شاخصه های بارز انسانی و الهی بودند که توصیه می کنیم همه اقشار امت اسلامی از ایشان و سیره و رفتار شان الگو بگیرند.
امام جمعه خاش در بخش دیگری از خطبه های نماز بر اهمیت توجه به مقوله سلامتی در جامعه تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز در میان دو نماز با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و پاسداشت سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر به تشریح و بازخوانی عملیات غرور آفرین بیت المقدس پرداخت.
در حاشیه آیین نماز جمعه ایستگاه سلامت و سنجش فشار خون و نمایشگاه عکس دستاوردهای دفاع مقدس برپا شده بود.

**امام جمعه اهل سنت خاش: شهیدان در نزد پروردگار متعال دارای درجه بلند هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بیان اینکه اینک در ایام ضربت خوردن و شهادت خلیفه رسول الله (ص)، باب علم و اسدالله و اسد رسول(ص) حضرت علی کرم الله وجهه در نوزده و 21 رمضان قرار داریم گفت: شهیدان در نزد پروردگار متعال دارای اعتبار، جایگاه و مقام و منزلت هستند و در نزد الله ذوالجلال روزی می خورند.
مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش بیان کرد: حضرت علی (ع) در نزد اهل سنت شخصیتی ارزشمند و با کرامت هستند و همه امت اسلامی در غم شهادت ایشان محزون و پریشانند.
وی با اشاره به اینکه اهل سنت به عنوان مرزداران شجاع و دلیر در سالهای انقلاب اسلامی یازده هزار شهید را تقدیم راه میهن کرده و همچنان شجاعانه در صحنه حاضر هستند، بر اهمیت خدمت رسانی و توجه دولتمردان به جامعه اهل سنت تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار احمد مهرابیان جانشین سپاه خاش نیز پیش از در خطبه های نماز جمعه اهل سنت در سخنانی به تشریح اهمیت حماسه آزادسازی خرمشهر پرداخت.
در خطبه های نماز جمعه اهل سنت خاش همچنین اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی مبنی بر استخدام جوانان در یگانهای ارتش قرائت شد.

7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.