محمد هادی مرعشی روز پنجشنبه در حاشیه نشست کمیسون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قاچاق سوخت یکی از موضاعات ویژه در این استان است که در این زمینه نشست ها و تصمیمات بسیاری اتخاذ شده است.
وی ادامه داد: صفوف طولانی در جایگاه های سوخت و نارضایتی مردم سبب شد تا نشست های متعددی برای ساماندهی این موضوع برگزار و تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: به منظور آرامش و تسهیل دریافت سوخت مصرف کنندگان طرح های خوبی در آینده برنامه ریزی و انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: همکاری مردم و دستگاههای اجرایی در عملیاتی شدن برنامه ها بسیار مهم و موثر است.
مرعشی ادامه داد: طرح نظارتی و پایشی از روز شنبه هفته آینده در سیستان و بلوچستان آغاز و کارت هایی که به صورت غیر مجاز سوخت دریافت می کنند شناسایی و باطل می شوند.
وی همچنین در حوزه دام نیز گفت: دام یکی از مهمترین فرصت های استان سیستان و بلوچستان برای تامین گوشت مورد نیاز کشور است.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: موضوع خوبی در نشست مطرح و قرار بر این شد برای نخستین بار بحث داشت دام برای پرورش نژاد خوب که کمک کننده باشد مطرح و مصوب شد.
وی واردات دام از سیستان و بلوچستان را نیز مهم عنوان کرد و افزود: طرح های بسیاری در حوزه واردات دام وجود دارد و کارهای مطلوبی نیز در دستور کار است.
معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در این نشست گفت: در 25 ماه گذشته یک میلیون و 219 هزار کارت سوخت وارد جایگاهای سوخت سیستان و بلوچستان شده و یک مرتبه سوخت دریافت کرده اند.
داوود عربعلی ادامه داد: سال 97 بیشترین میزان ورودی کارت مهاجر در سیستان و بلوچستان را داشته ایم.
وی بیان کرد: آرامش اجتماعی اولویت شرکت پخش فرآورده های نفتی است.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.