سرهنگ پاسدار حسن فضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ویزیت رایگان بیماران در کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز درمانی نوک آباد و ایرندگان از جمله برنامه های بود که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد.
وی بیان کرد: بازخوانی عملیات غرورآفرین بیت المقدس در دانشگاه پیام نور از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد در خاش است.
فرمانده سپاه خاش برگزاری محافل معنوی انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه های گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برشمرد.
وی افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی، برنامه های متنوع فرهنگی عقیدتی در مساجد اهل سنت و تشیع، نشست‌های تخصصی برای بانوان، افطاری دادن روزه داران با مشارکت و هزینه نیروهای مردمی، برپایی ایستگاههای صلواتی همزمان با مراسم افطار از دیگر ویژه برنامه های این ایام در خاش هستند.
به گزارش ایرنا در گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مرکز آموزش 08 ارتش خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش گفت: فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان با تاسی از رزمندگان سپاه و ارتش اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و ادامه راه خونبار شهیدان با تمام توان و مقتدرانه در صحنه های نظام اسلامی حاضر بوده و با ویژگی ولایت مداری از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.