به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان وحید پورمردان روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: استفاده از امکانات آموزشی برای کاهش و حل معضلات زیست محیطی یکی از اساسی ترین اهداف این اداره کل در راستای حفظ و حراست از محیط زیست استان است.
وی افزود: در همین راستا و به بهانه روز جهانی تنوع زیستی کارگاه عملی آشنایی با تنوع زیستی و لزوم حفظ و حراست از تنوع زیستی سیستان و بلوچستان در محل موزه اداره کل حفاظت محیط زیست برای کودکان با نیازهای ویژه با همکاری آموزش و پروش استثنایی برگزار شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنا کردن کودکان این مرز و بوم با گونه های گیاهی و جانوری شاخص استان، آشنایی با عادات و رفتار، پوشش بدن، رژیم غذایی، تولید مثل و زیستگاه جانوران مختلف و نقش هر یک در زنجیره غذایی و حفظ تعادل اکولوژیک تقویت حس مسئولیت پذیری در کودکان و نوجوانان نسبت به جانوران، فرهنگ‌ سازی در جهت حفظ محیط زیست و حمایت از تنوع زیستی و ایجاد فضایی متفاوت برای یادگیری عنوان کرد.
وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در جهت گسترش و نفوذ فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حیات وحش سیستان و بلوچستان در بین عموم مردم ،کارگاه های آموزشی متنوعی با موضوعات زیست محیطی در سیستان و بلوچستان در دست اقدام است.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.