محسن حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر شدت بارش ها، گستره فعالیت سامانه نیز افزایش یافت به طوریکه علاوه بر جنوب و نواحی مرکزی، از نیمه شمالی و برخی شهرستانهای شمالی سیستان و بلوچستان نیز گزارش بارندگی دریافت شد.
وی تصریح کرد: به طور کلی در شبانه روز گذشته از 11 شهرستان سیستان و بلوچستان شامل نیکشهر، مهرستان، ایرانشهر، فنوج، قصرقند، سرباز، سیب و سوران، سراوان، زاهدان، زابل و نیمروز بارندگی گزارش شد که هسته بارش ها در محدوده شهرستان نیکشهر رخ داد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه های هواشناسی و بارانسجی سطح استان تا این لحظه میزان بارندگی های ایستگاه های بارانسجی توتان نیکشهر 43، دهیرک 40، کشیک 34 و آشار 23 میلی متر بوده است.
وی با بیان اینکه از 34 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی دریافت شده است، گفت: بارش های 17 ایستگاه بیشتر از 10 میلی متر بوده است.
حیدری از تداوم فعالیت توده های همرفتی در سیستان و بلوچستان خبرداد و افزود: تا چهارشنبه شرایط برای ریزش رگبار باران، رعد و برق، تندبادهای موقتی و تگرگ در استان فراهم است.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.