به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: رهبر فرزانه،حکیم و دوراندیش ایران اسلامی قاطعانه فرمودند «جنگی درکار نیست و جنگی اتفاق نمی افتد».
وی بیان کرد:اگر حوادث امروز و دیروز را در کنار هم بگذاریم به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با اینکه جنگ نخواهد شد پی خواهیم برد.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: هرجنگی نیاز به 2 قدرت سخت و نرم دارد که ایران اسلامی به دلیل داشتن مقاومت، قدرت سخت و بازدارندگی که دارد هیچگاه این اتفاق رخ نخواهد داد.
وی ادامه داد: امروزه آسمان کشور را چتری محکم از تولیدات خودمان گرفته که اگر دشمن ذره ای می دانست که می تواند ما را به زمین بزند لحظه ای درنگ نمی کرد.
حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت:امروز به پشتوانه رهبری فرزانه، نیروهای نظامی و مردمی همیشه در صحنه دشمن در هیچ نقطه ای هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن کشور داعش را به وجود آوردند اما امروزه می بینیم به برکت مدافعان حرم خبری از این گروهک های تکفیری نیست.
امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: امروز زمان زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است و امروز دلهای مستضعفان و محرومان عالم باماست.
وی افزود: اعتقادات دینی ما اجازه نمی دهد با مذاکره سلطه دشمن را بپذیریم و عزت اسلام و مسلمین را فدای مذاکره با دشمن کنیم.
حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: امروز جنگ اقتصادی شعله ور است جنگی که خاکریز و سنگرش سفره این مردم صبور را هدف قرار گرفته است.
وی بیان کرد: به مسئولان توصیه می کنیم که با اقدامات جهادی خود نگذارند که دشمن در این جنگ اقتصادی بر ما پیروز شود.
امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد: مسئولان بیش از گذشته برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.
وی با اشاره به برکات ماه رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه تعمق و تدبر در قرآن کریم است.
حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان می توانیم با توبه خودمان را نجات دهیم.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.