محمدرضا سالاری فنودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت آسمان دریای عمان صاف تا نیمه ابریست و با وزش باد و غبار صبحگاهی روبرو است.
وی با بیان اینکه تا روز جمعه دریای عمان مواج خواهد بود، ادامه داد: تشکل های صیادی و سایر فعلان دریایی امروز و فردا ضمن هشدار به صیادان نسبت به مواج بودن دریا و الزام به احتیاط بیشتر، باید تمهیدات لازم برای فعالیت های صیادی بویژه در بخش های شرقی دریای عمان را مدنظر داشته باشند.
رئیس اداره هواشناسی چابهار خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط مواج بودن شرق دریای عمان، توصیه می شود تردد شناورهای صیادی صنعتی و برودتی در عرض های پایین با احتیاط و هماهنگی با مراکز اطلاع رسان همراه باشد.
وی به فعالیت شناورهای تجاری اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت جوی و دریایی، مسیر حرکتی شناور های تجاری به سمت تمامی بنادر امارات (دبی) و دیگر بنادر خلیج فارس، بنادر عمان(مسقط) مساعد است.
سالاری فنودی اظهار داشت: همچنین توصیه می شود حرکت شناورها به سمت بنادر پاکستان (کراچی) و هندوستان (بمبئی) با احتیاط همراه باشد.
وی افزود: با توجه به احتمال بارش خفیف در سواحل، توصیه می شود انجام عملیات تخلیه و بارگیری در اسکله ها با هماهنگی مسئول اسکله و احتیاط انجام شود.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.