به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز دوشنبه در جمع سران طوایف، معتمدان، ائمه جمعه مسئولان و کارکنان ناجا در هنگ مرزی زابل اظهار داشت: پاس مرزی از جمله درخواست های سران طوایف سیستان بود که تحقق این امر از وظایف وزارت امور خارجه است هر چند نیروی انتظامی نیز موافق برپایی پاس مرزی است.
وی ادامه داد: موضوع پاس مرزی ابتدا باید در وزارت امور خارجه بررسی شود سپس ناجا با کار کارشناسی این موضوع را دنبال خواهد کرد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تمام تلاش دشمنان ایران پس از پیروزی انقلاب بر این امر استوار بوده که منطقه را نا امن جلوه دهند که به برکت نیروهای نظامی، انتظامی و هوشیاری مردم در اهداف شوم خودشان نا کاکم ماندند.
وی تصریح کرد: دشمنان این آب و خاک بدانند مردم ما از اقشار، مذاهب و قومیت های مختلف برای امنیت، رشد و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.
سردار اشتری بیان کرد: با هوشیاری سران طوایف، نیروهای نظامی، انتظامی و هماهنگی خوب مرزنشیانان با مرزداران مشکل خاصی در منطقه وجود ندارد.
وی تصریح کرد: امروزه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در تلاش هستند که به اشکال مختلف در کشور نفوذ کرده و در میهن اسلامی ناامنی ایجاد کنند که به لطف و عنایت الهی، هوشیاری مردم و نیروهای مسلح هیچگاه به اهداف شوم شان نخواهند رسید.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: وحدت میان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان سبب نا امیدی دشمنان ایران اسلامی شده است.
وی ادامه داد: این وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان دشمنان ایران اسلامی را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.
سردار اشتری اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یکی از استانهای باثبات و دارای یک امنیت پایدار است.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی از آمادگی و تجهیزات خوبی در سیستان و بلوچستان برخوردار است هر چند کافی نیست ولی بالاترین سرمایه ناجا نیروی انسانی آن است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: دشمنان بدانند اگر قصد طمع به آب و خاک میهن اسلامی را داشته باشند مردم با قومیت های مختلف کنار هم در مقابل آنان می ایستند.
وی تصریح کرد: امروزه قدرت و بنیه دفاعی ایران اسلامی از چهل سال گذشته بیشتر شده و به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده است.
سردار اشتری با بیان اینکه برای پیشگیری از قاچاق مواد مخدر تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: امیدواریم با آوردن تجهیزات مورد نیاز، نیروهای ما بهتر از گذشته مرزها را کنترل کنند.
به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری فرمانده ناجا روز گذشته/یکشنبه/ به منظور بازدید از نقاط صفر مرزی، دیدار با معتمدان و ائمه جمعه و کارکنان نیروی انتظامی وارد زابل واقع در شمال سیستان و بلوچستان شد.
سردار اشتری دیشب با خانواده شهید مدافع وطن محمد نوری در زابل دیدار کرد.
شهید نوری از مرزبانان مرز میرجاوه ۱۱ اسفند ۹۷ بر اثر جاری شدن سیلاب در برجک ۲ پاسگاه ۹۳ شهرستان مرزی میرجاوه در سیل گرفتار و به همراه دو سرباز دیگر درجه رفیع شهادت رسیدند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.