به گزارش ایرنا اصغر صالح زاده روز یکشنه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود همه دشمنی ها و کینه ورزی ها علیه ایران اسلامی، سازمان ملی استاندارد به کمک نیروهای متخصص خود توانسته است جایگاه خوبی در عرصه بین المللی به دست آورد.
وی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد در پنج سال گذشته رتبه 31 را در بین 163 کشور داشته که با تلاش های انجام شده هم اینک رتبه 21 را در بین این کشورها دارد.
معاون هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد گفت: همچنین یکی از 15 کرسی اصلی هیات مدیره سازمان جهانی استاندارد متعلق به سازمان استاندارد ایران است.
وی تصریح کرد: سازمان استاندارد با توجه به شعار امسال که سال«رونق تولید» نامگذاری شده پلی مهم و اصلی در پیشبرد این امر به حساب می آید.
صالح زاده بیان کرد: توجه به رعایت استانداردهای لازم از سوی متولیان امر و فعالان اقتصادی برای مشتریان اطمینان بخش است.
وی 400 هزار بازرسی از مراکز عرضه در سطح کشور را از جمله اقدمات این سازمان در خصوص شناسایی و برخورد با کالای بی کیفیت عنوان کرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: خلاقیت و نوآوری رمز مهم در فرآیندهای مشترک اداری و پیشبرد اهداف نظام اداری است.
ثریا سید زاده ادامه داد: استاندارد مسیر رونق تولید را در جامعه هموار می کند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود علاوه بر اینکه اداره استاندارد ماموریت تخصصی خودش را انجام می دهد با خلاقیت و نوآوری نسبت به جلوگیری از منقضی شدن تاریخ فکری و توان کاری سیستم های کاری و برای پیشبرد اهداف نظام اداری گام بردارد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی فرآیندهای مشترک اداری برای تسهیل و تسریع در انجام امور بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم که سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و شماری از مدیران و مسئولان حضور داشتند، مسعود جوادی را به عنوان مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات اسماعیل عاقلی مدیرکل سابق این اداره تقدیر شد.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.