به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدرضا نصیری روز شنبه در این باره اظهار داشت: در پی پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد افیونی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر به سرنخ هایی از قاچاق محموله مواد مخدر دست یافتند.
وی افزود: در این عملیات که تیم هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان، ماموران انتظامی ایرانشهر را پشتیبانی می کردند پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام قاچاقچیان را که با 2 دستگاه پژو 405 در محور بزمان-ایرانشهر در حرکت بودند، رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند و پس از طی مسافتی با قرار گرفتن در حلقه محاصره تکاوران پلیس زمین گیر شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات که ساعتی به طول انجامید ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروها یک تن و 611 کیلو تریاک، 17 کیلو و 100گرم حشیش، سه کیلو و150گرم مرفین، یک کیلو و 100 گرم سایر مواد مخدر و 2 قبضه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف شد.
سرهنگ نصیری با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو پارس که به عنوان راه پاک کن محموله مواد مخدر را هدایت می کرد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.