به گزارش ایرنا امام جمعه خاش در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: خروج از پیمان نامه بین المللی برجام و وضع تحریم های ظالمانه علیه ایران از اوج نفرت آمریکایی ها نسبت به ملت بزرگ و شریف ایران حکایت دارد که سردمداران این کشور استکباری ادامه دهنده راه سران ظالم و مستکبرشان هستند لذا ماندن ایران در پای مذاکرات آنها فایده ای برای کشورمان ندارد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان با گرامیداشت مناسبتهای های هفته و تاکید بر اهمیت انجام عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سالروز وفات حضرت خدیجه الکبری (س) همسر گرامی و ارزشمند پیامبر بزرگوار اسلام (ص) که در سخت ترین شرایط به مسلمانان و حفظ دین کمک کردند، از جمله مناسبت های این ایام است.
امام جمعه خاش افزود: پیشگیری از بیماری تالاسمی با انجام کارهای مشاوره ای و عمل به توصیه های بهداشتی میسر است.

** مذاکران با سران استکباری عهدشکن ظلم در حق ملت ایران است
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز گفت: مذاکره کردن ایران با سران استکباری که عهدشکن هستند و همواره بر ملت ها ظلم روا می دارند، ظلم در حق ملت ایران است زیرا آنها بی اعتمادی های خود را بارها نشان داده اند.
مولوی محمد علی شهنوازی بر اهمیت روزه داری، انس گرفتن با قرآن و اقامه نماز، توجه به نیازهای محرومان و اقشار مستضعف تاکید کرد و افزود: ازدواج های فامیلی و توجه نکردن به سابقه بیماری هایی مانند تالاسمی بسیار آزار دهنده هستند که برای دولت و خانواده ها هزینه دارند.
مردم مومن و روزه دار خاش پس از اقامه نماز جمعه در تجمع اعتراض آمیز خروج آمریکا از پیمان نامه بین المللی برجام، قبول نداشتن نتایج و تعهدات از سوی آمریکائیها و وضع تحریم های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران را محکوم و از اقدام مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت و پشتیبانی کردند.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.