به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: دشمن در مقابل ایران آرایش جنگی گرفته که نیاز است مردم و مسئولان به این نکته کاملا توجه کنند و با وحدت و همدلی بیشتر در کنار هم توطئه های دشمنان را خنثی و نابود سازند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ملت ایران از اقدام رئیس جمهوری و شورای امنیت ملی در برخورد با آمریکا و اروپا حمایت کرده و اقدام متقابل و در شان ملت ایران را در مقابل عهدشکنان را خواستار هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: این امر درس بزرگی بود برای همه که هیچگاه به دشمن اعتماد نکنیم و با استفاده از توان داخلی مسیر انقلاب را با کمال قدرت پیش ببریم.

** خدمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی باید تبیین شود
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از خطبه های نماز گفت: ارتباط بیشتر مسئولان با مردم و اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی از جمله مواردی است که باید به آن توجه و در جامعه تبیین شود.
امام جمعه زاهدان افزود: بسیاری از مردم در دیدارها و نشست های مختلف از مشکلات اقتصادی، ضعف مدیریتی و رخنه فساد در برخی مجموعه ها گلایه مند هستند که باید این موارد حل شود.
وی اظهار داشت: ارتباط بیشتر مسئولان با مردم، اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی و همچنین توجه به نظرات و پیشنهادات کارشناسان جامعه در برطرف کردن سوء تفاهم ها و امیدواری در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است که باید از سوی مسئولان و رسانه ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
امام جمعه زاهدان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه دعا و مناجات با خداست لذا باید از این ماه نهایت استفاده و بهره را ببریم.
حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: برای رسیدن به تقوا راه های بسیاری وجود دارد که از جمله آنها روزه گرفتن است، روزه گرفتن تمرین تقوا، ایمان و تقویت قوه نفس است.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.