به گزارش ایرنا امام جمعه خاش در این مراسم اظهار داشت: ولایت مداری، داشتن بصیرت، اجرای منویات رهبری، پاسداری از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی و حضور مقتدرانه در صحنه از ویژگی های بارز پاسداران وطن و بسیجیان سرافراز است.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: محقق شدن اهداف متعالی اسلام و انقلاب با توکل به خداوند، ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمنان و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: به برکت حضور مقتدرانه سپاه در عرصه های مختلف شاهد عزتمندی کشور هستیم.
امام جمعه خاش با اشاره به وقوع تحریم های مختلف کشور و محکوم کردن تروریستی خواندن سپاه از سوی دشمنان بیان کرد: توکل به خداوند و عدم وابستگی به بیگانگان سبب شده که رحمت های الهی در کشور سرازیر شوند.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: همه اقشار جامعه اعم از جوانان، نخبگان، بسیجیان و غیره باید در جهت تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی بکوشند.
امام جمعه اهل سنت خاش نیز با تجلیل از خدمات و حضور همیشگی و موثر سپاه در صحنه های مختلف گفت: خداوند متعال یاری گر انسان های دلسوز و خدمتگذاری هستند که با تمام توان و وجودشان برای مردم وقت می گذارند.
مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت، مغفرت و آزادی گردن ها از آتش جهنم است.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه شهرستان خاش هم گفت: سپاه و بسیج از عوامل مهم اقتدار و عزت کشور هستند که با روحیه ایثار، جهاد و بصیرت، ولایت مداری و دشمن شناسی توانسته اند به استحکام و ماندگاری انقلاب اسلامی قوت ببخشند.
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور بعد از گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی به اقتدار و عظمت سپاه پی برده اند.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.