به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار احمد طاهری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: ساعت 17 روز 24 فروردین ماه امسال، آدم ربایی دختربچه ای 8 ساله از مقابل یکی از مدارس شهرستان شازند استان مرکزی به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی میدانی پلیس در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سمند سفید رنگ(یک زن و سه مرد) صبح همان روز دختربچه ای 8 ساله به نام «باران» را در مسیر مدرسه داخل خودرو کرده و از محل متواری شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این گروگان گیری، آدم ربایان ضمن تماس تلفنی با خانواده این فرد، مبلغ 6 میلیارد ریال را برای رهایی این دختربچه مطالبه می کنند.
وی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات، سرنخ هایی از متواری شدن اعضای این باند به سیستان و بلوچستان را به دست آوردند.
سردار طاهری اظهار داشت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با سرنخ های موجود تحقیقات گسترده ای را آغاز و پس از رد زنی اعضای این باند که دائم مخفیگاه خود را در شهرهای خاش و سراوان تغییر می دادند سرانجام پس از 24 روز، ساعت پنج صبح امروز مخفیگاه آنان را در منطقه «گلشهر» شهر چابهار شناسایی و پس از هماهنگی لازم قضائی با دادستان این شهر آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر و دختربچه 8 ساله را صحیح و سالم آزادکردند.
وی ادامه داد: متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.