ادهم کرد زابلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هیات ها در حوزه توسعه ورزش در سیستان و بلوچستان، گسترش ورزش قهرمانی و همگانی، امور ورزش بانوان و ورزشکاران سازمان یافته (بیمه ورزشی) معرفی شدند.
وی افزود: در حوزه توسعه ورزش در سیستان و بلوچستان هیات های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، ورزش های همگانی و فوتبال استان عناوین برتر را از آن خود کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برترین های توسعه ورزش قهرمانی در این استان را هیات های فوتبال، بدنسازی و پرورش اندام و دو و میدانی معرفی کرد.
وی بیان کرد: همچنین برترین های توسعه ورزش همگانی سیستان و بلوچستان هیات های ورزش های همگانی، ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، بدنسازی و پرورش اندام معرفی شدند.
کرد تصریح کرد: هیات های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، ووشو و دوومیدانی نیز به عنوان برترین های امور ورزش بانوان استان معرفی و تجلیل شدند.
وی برترین هیات های ورزشکاران سازمان یافته (بیمه ورزشی) را هیات های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، بدنسازی و پرورش اندام و ورزش های رزمی معرفی کرد.
به گزارش ایرنا بیش از46 هزار ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.