به گزارش ایرنا سعید دهنوی جمعه شب در نخستین دوره راهنمایان فضای مجازی در ایرانشهر اظهار داشت: جوانان ما باید با انجام کارهای خلاق به فکر اشتغال، تولید، نوآوری و ابتکار باشند تا توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان شکل گیرد.
وی ادامه داد: سازمان سراج با انجام کارهای مشاوره ای، مشارکت دادن فعالان فرهنگی، مجازی، رسانه ای و بهره گرفتن از توان مسئولان، علما، نخبگان و کارشناسان به فکر ارتقای شاخص های توسعه ای و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان است.
مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان نیز بر اهمیت پیگیری مطالبات قانونی مردم و بهره گرفتن از فرصت ها برای کاهش دادن به مشکلات و بیان ظرفیت های استان تاکید کرد.
سرهنگ یوسف علی بیگی اظهار داشت: ما باید جبهه متحد رسانه ای برای مقابله با دشمن تشکیل دهیم تا بتوانیم در مقابل حیله های دشمن اقدامات مناسبی انجام دهیم.
وی تصریح کرد:برای همه ما لازم است تا مسائل مربوط به سواد رسانه و شناخت فضای مجازی را فرا گیریم.
مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان افزود: دوره راهنمایان سواد رسانه به منظور فراگیری و راهنمایی در زمینه سواد رسانه برگزار می شود.
وی بیان کرد: وضعیت مطالبه گری در سیستان و بلوچستان مناسب نیست و ما نسبت به مطالبه گری اجتماعی به شکل مناسب آن قافل هستیم.
مسئول منطقه جنوب مرکز سراج سیستان و بلوچستان گفت: این دوره آموزشی با شرکت افزون بر 200 نفر با طرح مباحث سواد مجازی، سواد رسانه، تاثیر بازی های رایانه ای، امنیت کاربری در فضای مجازی و فنون سخنوری برگزار شد.
حجت الاسلام حمید چندانی افزود: هدف از برگزاری این دوره اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، آشنایی افراد با مبحث فضای مجازی و نیز تشکیل هسته مرکز سراج جنوب سیستان و بلوچستان است.
وی بیان کرد: استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای بیان ظرفیت های کشور دارای اهمیت بوده و از طرفی باید آسیب های آن را نیز برای همه اقشار جامعه یادآوری کنیم.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.