بامداد امروز شنبه -7اردیبهشت ماه- در شهرستان زابل یک زن به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسید این درحالی است که چند ساعت بعد و کیلومتر‌ها آن طرف‌تر یعنی در استان همدان نیز یک روحانی نیز به وسیله شلیک دو گلوله کشته شد.

به گزارش ایلنا فرمانده انتظامی استان همدان از وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد. سردار بخشعلی کامرانی درباره جزییات این خبر به رسانه‌ها گفت: پیش از ظهر امروز یک خودروی سواری ۲۰۶ در محله "آخوند" همدان با شلیک دو گلوله به سمت یک روحانی ۴۶ ساله، او را به قتل رساند.

به گفته پلیس  هنگام عبور این طلبه، یکی از سرنشینان خودروی ۲۰۶ پیاده شده و دو گلوله به سوی روحانی ۴۶ ساله شلیک می‌کند. این روحانی در دم جان خود را از دست می‌دهد.

کامرانی صالح تصریح کرد: ضارب پس از به قتل رساندن این روحانی ۴۶ ساله با سرعت از محل حادثه متواری می‌شود.

قتل یک استاد دانشگاه در زابل

از سوی دیگر و در اتفاقی مشابه معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرشته نارویی استاد دانشگاه علوم پزشکی زابل بامداد امروز در مسیر زابل - زهک به دست افراد ناشناس مسلح کشته شد.

مرعشی در خصوص جزئیات این حادثه افزود: بر اثر تیراندازی ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت به طرف یک خودروی سواری به رانندگی محمد علی شیرانی، یک نفر از سرنشینان به شدت زخمی شد.

وی بیان کرد: در این حادثه که در روستای تپه آزادی زهک از توابع شهرستان زابل به وقوع پیوست همسر محمد علی شیرانی به هویت فرشته نارویی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی تاکید کرد: چرایی وقوع این قتل و انگیزه قاتلان توسط دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی است اما به احتمال زیاد اختلافات خانوادگی علت این قتل است.

این استاد دانشگاه که دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری بود ساعت حدود یک بامداد با همسر خود در مسیر زابل- زهک مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت.

در حال حاضر ضاربان این دو نفر  شناسایی نشده و پلیس برای یافتن متهمان  و انگیزه آنها  در حال تحقیق و بررسی است.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.