بخشدار مرکزی نیکشهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از افتتاح این پروژه ورزشی جمعیتی بالغ بر هزار و 100 نفر در قالب ١٧٩خانوار و سه روستا بهره مند خواهند شد.
محمد بلوچ زهی افزود: محل تامین اعتبار این پروژه از طرح های مشارکتی اداره کل ورزش و جوانان با دهیاری های بخش مرکزی نیکشهر است که سهم دهیاری روستای تابکتل در این پروژه 60 میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد:‌ هم اینک کار زیرسازی، ساخت سکو و فنس کشی چهار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای نوکائیکل، ‌مخت،‌ ملوران و چاه علی بخش مرکزی نیکشهر نیز به پایان رسیده است.
بخشدار مرکزی نیکشهر اظهار امیدواری کرد که با نگاه ویژه مسئولان نسبت به ورزش روستایی بویژه روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری این پروژه های ورزشی باشیم.
به گزارش ایرنا، این پروژه ورزشی با حضور ‌دکتر امیر حسین آل اسحاق مدیرکل حوزه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، فرماندار نیکشهر،‌ مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان، معاونت عمرانی فرمانداری ‌و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان افتتاح شد.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.