به گزارش ایرنا صاحب گل صالحی سه شنبه شب در نشست شورای اداری نیکشهر اظهار داشت: تمامی دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان ملزم به اعزام تیم های کارشناسی به مناطق مختلف برای برآورد خسارات وارده ناشی از بارش های اخیر به تأسیسات، منابع و زیرساخت های مربوطه در مدت 48 ساعت آینده هستند.
وی بیان کرد: پس از بارندگی ها و جاری شدن سیلاب ها هیاتی از مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران نیکشهر از نقاط مختلف شهرستان بویژه محور ارتباطی نیکشهر - بنت بازدید کردند.
فرماندار نیکشهر گفت: مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران ضمن بازدید از قسمت های تخریب شده محورهای مواصلاتی، سیل بندهای تخریب شده و خسارت به زیرساخت ها را مورد بررسی قرار داده اند.
وی اظهار داشت: در بارندگی های اخیر به خطوط تلفن و سایت های مخابراتی، شبکه برق، راههای روستایی و شبکه آبرسانی روستایی خسارت وارد شد به طوریکه تلفن های بخش بنت و دهستان چاهان از چهار روز پیش هنوز قطع هستند.
صالحی تصریح کرد: بارندگی ها و جاری شدن سیلاب مسیرهای راههای روستایی بخش بنت، مناطق و دهستان های توتان و مهمدان، هنزم زیردان، مخت، مهبان، کوچینک، هبودان، چانف، آهوران و لاشار را مسدود کرد و پس از فروکش کردن آب راه دسترسی به این مناطق میسر شده است.
وی افزود: راههای روستایی نیکشهر به دلیل نداشتن پل و ابنیه فنی استاندارد در کمترین بارندگی ها و جاری شدن سیلاب مسدود و دسترسی زمینی به روستاها کاملا قطع می شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران نیکشهر گفت: هم اینک شرایط در این شهرستان عادیست و نیروهای راهداری، هلال احمر، برق، مخابرات و سایر اعضای مدیریت بحران در حال بررسی مشکلات و رفع آنان هستند.
وی طرح آمریکار برای ترویستی اعلام کردن سپاه را محکوم و از نیروهای خدوم بسیج و سپاه حمایت کرد.
صالحی به لزوم تحقق شعار سال در نیکشهر اشاره کرد و افزود: مسئولان و فعالان اقتصادی اقدامات لازم را برای عملی شده این شعار براساس توان و ظرفیت شهرستان انجام دهند.
وی بر حمایت از فضای کسب و کار، هماهنگی و همدلی و هم افزایی لازم با مسئولان تاکید کرد و استفاده بیشتر از ظرفیت کشاورزی، گردشگری برای رونق تولید و افزایش اشتغال را خواستار شد.
فرماندار نیکشهر بر تکریم ارباب رجوع، خدمت بی منت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری، تامین مایحتاج مردم و کالای اساسی تاکید کرد و گفت:خدمت به مردم محروم نوعی عبادت است و باید سرلوحه مدیران در سالجاری باشد.
به گزارش ایرنا در این نشست اهداف و اولویت های سال جدید به تمامی دستگاههای اجرایی ‌شهرستان نیکشهر ابلاغ و اعضای ستاد اجرائی خدمات سفر نیز تجلیل شدند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.