به گزارش ایرنا حجت الاسلام ,والمسلمین مصطفی محامی یکشنبه شب در دیدار با خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران خاش افزود: شهیدان ما در چهار دهه اخیر بهترین حافظان و یاوران اسلام و انقلاب و رهبری بوده اند و تمام اقدامات و جهاد و ایثار و شهادت آنان به عنوان یک الگو و شاخص در زندگی فردی و اجتماعی به شمار می رود.
وی اهمیت رسیدگی به نیازهای خانواده های معظم شهیدان و جانبازان را یادآوری کرد.
عباس پالاش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هم با برشمردن خدمات نظام به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و بیان مشکلات و نیازمندی های آنان بیان کرد: خاش 64 شهید و 116 جانباز و ایثارگر را تقدیم اسلام و کشور کرده است.

** نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: وسعت و گستردگی، تنوع و ظرفیت های خاش فرصتی ارزشمند برای سرمایه گذاری است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مجموعه ای عظیم از توانمندی ها در خاش نهفته که وسعت و گستردگی، تنوع و ظرفیت ها فرصتی ارزشمند برای سرمایه گذاری است.
حجت الاسلام والمسلمین محامی در نشست اعضای شورای اداری خاش افزود: مشکل عمده در سیستان و بلوچستان به فقر اقتصادی و فرهنگی و تلاش و دسیسه های دشمنان خلاصه شده که انجام هر گونه کار و تلاش و خدمت صادقانه مسئولان نظام و افراد سخت کوش در دولت سبب ایجاد یاس در جبهه دشمنان می شود.
وی اظهار داشت: ظرفیت های استان در مباحث مرزی، ترانزیت کالا و تجارت و رونق دادن به تولید و اشتغال با نگاه بلند مقام معظم رهبری و اهتمام دولتمردان به شکوفایی می رسد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بیان کرد: نگاه بلند رهبر معظم انقلاب که تکریم مردم سیستان و بلوچستان را به عنوان شاخص داریم، به محقق شدن اهداف عالیه نظام اسلامی و توسعه و عمران و آبادانی استان کمک می کند.
وی اظهار داشت: برای کاهش دادن مشکلات و کمک به توسعه همه جانبه استان به مشارکت اقشار مختلف مردم در امور مختلف و همت مسئولان نیاز داریم.
حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: همدلی، انسجام، وحدت یکپارچه و تعامل مردم و مسئولان بهترین شاخص برای توسعه استان و منطقه خاش است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اهمیت استفاده از نیروهای متخصص و متعهد و توانمند خاش و استان در سطوح بالای مدیریتی کشور و استان و توجه به ظرفیت های علمی و دانشگاهی را از اولویت های مهم نظام اسلامی عنوان و تاکید کرد: نگاه ما بر این است که از ظرفیت های اقوام و مذاهب برای ارائه خدمت به مردم بهره گرفته شود و قطعا از نیروهای شایسته اهل سنت با نگاه بلند نظام استفاده خواهد شد.
امام جمعه زاهدان افزود: آماده سازی فضا برای مدیریت ها دارای اهمیت بوده، که امیدواریم زمینه برای رشد و تربیت نیروهای استان فراهم آید.
وی اولویت بندی مسائل و مشکلات خاش را متذکر شد تا پیگیری و رفع شوند.
حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش نیز با برشمردن ظرفیت های این شهرستان در ابعاد مختلف گفت: با نگاه بلند مقام معظم رهبری و دولت توسعه همه جانبه استان را شاهد هستیم.
وی سفر نماینده ولی فقیه و نیز استاندار سیستان و بلوچستان به خاش را نشات گرفته از توجه مسئولان نظام به مردم منطقه عنوان و تاکید کرد: خاش در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنایع و معادن، خدمات و غیره دارای پتانسیل و توانمندی بوده که انتظار داریم با سرمایه گذاری و هدف گذاری های دولت بتوانیم این شهرستان را به عنوان یک منطقه توسعه یافته معرفی کنیم.
عبدالمجید تمندانی شهردار، حمیدرضا کبدانی مدیر جهاد کشاورزی، مهدی اسماعیلی مدیر صنعت و معدن و تجارت خاش هم در حوزه های فعالیت خود به ارائه گزارش پرداختند.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.