محمد مهران امینی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه نشست مدیریت بحران تاکنون در حوزه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شده است.
وی ادامه داد: کار خدمت رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی سطح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می شود و هیچ گونه خللی در روند خدمات رسانی تاکنون به وجود نیامده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در خصوص تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی بیان کرد: ذخیره دارویی و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی انجم شده و در این مورد مشکلی وجود ندارد.
وی به اقدامات و هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات به مادران باردار ساکن در مناطق مستعد سیل و بحران گفت: 18 مادر باردار تاکنون توسط خودرو های این دانشگاه به مناطق مستعد و به دور از خطر انتقال یافته و کار امداد رسانی به این افراد درحال انجام است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.