حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم زاهدان که به منظور محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آمریکا از آنجایی که برای تحقق توطئه های مختلف در عرصه های گوناگون سیاسی، اقتصادی و هجمه های نرم و سخت سد محکمی چون سپاه را در مقابل خود می بیند از سر عجز و ناتوانی به انجام چنین اقدامی عمل کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: روحیه استکبارستیزی و نگاه اعتقادی از خصوصیات بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و با سرلوحه قرار دادن اینگونه خصوصیات همیشه در مسیر حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انجام چنین اقداماتی باعث استحکام بیشتر ارتباط مردم و سپاه می شود، افزود: حضور و شعار مردم که من یک پاسدارم نشان از شکست نقشه دشمن و اتحاد و همبستگی مردم با این نهاد انقلابی دارد.
حجت الاسلام و المسلمین محامی بیان کرد: دستاوردهای سپاه در صنایع دفاعی، ایجاد زیرساختهای رشد و توسعه و اقتدار کشورمان برهمگان آشکار است و امروز همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چون گذشته و با قدرت، عزت و افتخار بیشتر مسیر دفاع از انقلاب را ادامه می دهد و ما حامی این نهاد مردمی خواهیم بود.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.