به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش بیان کرد: اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه موجی از اتحاد و همدلی و یکپارچگی را در کشور به وجود آورده و مردم ایران حامی و پشتیبان سپاه شده و با قدرت از ارزشهای والای اسلام و کشور صیانت می کنند.
وی با گرامیداشت مناسبتهای هفته بر اهمیت حضور پرشور جوانان در صحنه های انقلاب، گام برداشتن برای توسعه کشور و عبادت پروردگار متعال در سنین جوانی تاکید کرد.
امام جمعه خاش با گرامیداشت هفته ارتش از نقش ارتشیان دلاور در عرصه های مختلف امنیتی، سازندگی، خدمت به مردم و حضور مقتدرانه در شرایط بحرانی کشور تجلیل کرد.
وی همچنین اهمیت توجه به حفظ مقوله سلامت و اجرای طرحهای بزرگی مانند ریشه کنی فلج اطفال را مورد اشاره قرار داد.
سرهنگ شفیعی فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان خاش نیز با گرامیداشت یاد و خاطره 48 هزار شهید ارتش آمادگی همه جانبه ارتش را برای دفاع از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی، دفاع از حریم ولایت و خدمت به مردم و حضور پرشور در صحنه های مختلف اعلام کرد.
به گزارش ایرنا نمازگزاران شهرستان خاش در اقدامی خودجوش و انقلابی با امضای طومار محکومیت و برپایی تجمع اعتراض آمیز و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ در خصوص تروریستی خواندن سپاه سربلند ایران، نابودی ترامپ و سران جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی را فریاد زدند.
در گرامیداشت هفته ارتش و به همت خدمتگذاران مردم در تیپ مستقل 288 زرهی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در خاش پایگاههای سلامت و ویزیت رایگان مراجعه کنندگان در جوار محل برگزاری نماز جمعه راه اندازی شد.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.