به گزارش ایرنا بهروز آقایی در دیدار با فرمانده سپاه چابهار و تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: دستیابی به پیشرفت های حاصل شده در حوزه بنادر بویژه در سواحل زرخیز مکران نیز قطعا مرهون تلاش شبانه روزی و زحمات این عزیزان بوده که زمینه لازم را برای توسعه پایدار و‌ رونق اقتصادی در محور شرق فراهم کرده است.
وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و جمله ‌ی معروف معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود' گفت: اقدامات بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران بر هیچ کس پوشیده نیست.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اهمیت امنیت برای توسعه اقتصادی پایدار، خاطر نشان کرد: امنیتی که امروز بویژه در محور شرق داریم ناشی از جانفشانی، هوشمندی و اقتدار بی دریغ و شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.
آقایی با اشاره به جایگاه سپاه و بسیج در عمران و آبادانی کشور گفت: سازمان بنادر و دریانوردی هم پاسدار اقتصادی است.
جانشین فرماندهی قرارگاه شهید فولادی سپاه نیز با تقدیر از مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی و برنامه ریزی این دیدار و نشست صمیمی، مدیران و کارکنان بنادر را پاسداران اقتصادی خطاب کرد و برگزاری موفق همایش بین المللی توسعه چابهار در اسفند 1397 را برگ برنده مهمی در راستای معرفی قابلیت ها و ظرفیت های بندر چابهار به دنیا دانست.
فرمانده سپاه شهرستان چابهار نیز با تقدیر از حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان و هیات همراه، به نقش تاثیرگذار سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از افتخارات پاسداران حضور در تمامی عرصه های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی در کنار مردم و سایر ارگانهای دولتی است و در این زمینه آمادگی هر گونه همکاری برای تحقق اهداف نظام و بویژه در حوزه بنادر را بیش از پیش اعلام می داریم.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.