به گزارش ایرنا، صاحبگل صالحی پنجشنبه شب در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر اظهار داشت: در پی اخطاریه صادر شده توسط سازمان هواشناسی نشست این ستاد با حضور اعضا تشکیل و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به وقوع بارش های قوی در اکثر استان های کشور که منجر به وارد شدن خسارت های سنگین به مردم شده است جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر به منظور هماهنگی و آماده باش همه ارگان ها برگزار شد.
فرماندار نیکشهر ادامه داد: قسمت عمده ای از این خسارت ها ناشی از عدم توجه مردم و مسئولان به عوارض طبیعی و رعایت نکردن حریم آبها بوده که در این جلسه مصوب شد اخطارهای جدی و لازم در این زمینه صادر و پیگیری شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر گفت: حضور مسئولان در محل خدمت خود اهمیت زیادی در مقابله با بحران های احتمالی دارد لذا همه مسئولان موظف هستند در زمان وقوع بارندگی در محل خدمت خود حضور داشته باشند تا بتوانند به صورت میدانی بحران های احتمالی را مدیریت کنند.
صالحی افزود: در زمان بحران کلیه امکانات موجود در شهرستان در اختیار مدیریت بحران خواهد بود و تمامی دستگاه ها موظف به همکاری و در اختیار قرار دادن امکانات خود به ستاد مدیریت جهت کنترل بهتر بحران هستند.
وی تصریح کرد: ارگان ها و ماشین آلات سنگین در محورهای پرریسک رودخانه ها مستقر خواهند شد و شهرداریها تدابیر و آمادگی لازم جهت هدایت آب خیابان ها و مناطق پرخطر را خواهند داشت.
وی گفت: تذکر جدی به صاحبان املاک فاقد استحکام کافی و خطرساز داده شده و مناطق آسیب پذیر در سطح شهرستان شناسایی و تدابیر لازم برای جابجایی و اسکان موقت در صورت لزوم اتخاذ شد.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.