به گزارش ایرنا، همچنین شماری از اقوام و طوایف شهرستان چابهار با صدور بیانیه هایی اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم کردند.
در بخشی از بیانیه های صادره اقوام و سران طوایف آمده است: اقدام کور آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست گروههای تروریستی نشانه ضعف و عدم توانایی ایستادگی در مقابل این نهاد مردمی و ارزشمند است و حافظان امنیت جمهوری اسلامی همواره و بیشتر از گذشته و با اقتدار به وظیفه ذاتی خویش ادامه می دهند و سیلی بزرگی در محدوده خاک جمهوری اسلامی و فراتر از آن به این کشور حامی تروریست خواهند زد.
سران طوایف و قشرهای مختلف مردم به طور جد این اقدام جاهلانه آمریکا را محکوم و آن را نشانه ی ضعف و بزدلی آمریکا در مقابل سپاه پاسداران دانستند و اعلام کردند: همواره حامی و پشتیبان سپاه بوده و برای برادران عزیز سپاه و حافظان امنیت مان از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی داریم.
سرپرست فرمانداری، امام جمعه و امامان جمعه تشیع و تسنن شهرستان چابهار نیز اقدامات آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم و حمایت خود را از این نهاد مردمی و انقلابی اعلام کردند.

** سپاه بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه هاست.
نماینده مردم شهرستان های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، نقش مهم سپاه در اقتصاد و امنیت کشور را خاطرنشان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت انقلاب و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه هاست.
عبدالغفور ایران نژاد تصریح کرد: شکست های پی درپی تروریست ها و عوامل آنها در خاورمیانه از سپاه پاسداران باعث شد تا استکبار کینه خود را با تروریست نامیدن این نهاد انقلابی بروز دهد و امروز همه مردم ایران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار هستند.
وی با اشاره به موفقیت هایی که سپاه در مقابله با زیاده خواهی و ظلم استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی بدست آورده، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امروز با استفاده از ظرفیت های قدرتمندی که در اختیار دارد توانسته بعنوان الگوی مردم آزادی خواه مسلمان باشد.

** ملت ایران همیشه از نیروهای سپاه مقتدرانه حمایت می ‌کند
سرپرست معاونت استانداری سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز گفت: دشمنان خیال انزوای سپاه را به گور خواهند برد و این هدف شان نه تنها اجرایی نمی شود بلکه وحشت آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
رحمدل بامری با اشاره به جنایات نظام آمریکا افزود: دولت آمریکا امروز به عنوان یک دولت جنایتکار در سطح جهان شناخته می‌شود که خون ‌ریزی و کودک کشی از اعمال آنان است، آمریکا خود یک کشور خون ریز و استعمارگر و حامی تروریست است و نمی تواند چهره واقعی خود را پنهان کند.
وی ادامه داد: اقدامات آمریکا یک اقدام غیر انسانی و ضد بشریت است چرا که در طول تاریخ مسبب اصلی تشکیل و وجود گروه های تروریستی القاعده، داعش و گروهک‌‌های تکفیری، آمریکاست و در واقع سردمداران آمریکا تروریست واقعی هستند.
رئیس شورای تامین شهرستان چابهار با اشاره به هجوم روانی دشمن به سپاه تاکید کرد: در شرایطی که دشمن بخواهد سپاه را محدود کند دیگر ارتش و نیروهای امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.
وی گفت: دولت آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته همواره دشمنی خود را با نظام اسلامی نشان داده و از این قبیل اقدامات انجام می‌ دهد ولی ملت ما با قدرت ایستاده است و از نیروهای سپاه مقتدرانه حمایت می ‌کند.
سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: سپاه پاسداران در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن افتخارات فراوانی را آفرید که در صفحه های تاریخ زرین انقلاب شکوهمند اسلامی می درخشد.

**اتهام تروریستی زدن به سپاه از طرف همه محکوم است
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار نیز گفت: پاسداران ایران اسلامی همواره در حراست از ارزشها به سالارشهیدان اقتدا می کنند و اتهام تروریستی زدن به سپاه زحمتکش همیشه محکوم است.
محمداکبر چاکرزهی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی با تأسّی از شجاعت، استواری، ایمان و فضائل اخلاقی امام حسین (ع)، در راه حفظ آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، اهتمام جدی ورزیده و صحنه ‌هایی فراموش نشدنی و حماسه‌ هایی باشکوه آفریده اند.
وی نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت ‌پذیری و الگوی حراست و صیانت از ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح بویژه پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی منطقه آزاد خاطر نشان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.

** اقتدار ملت، نظام و میهن اسلامی مدیون تلاش سپاه پاسداران است
شهردار چابهار نیز گفت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون زحمات، تلاش ها و دلاورمردیهای نیروهای بسیج، سپاه و پاسداران سرافراز است.
محمدیونس حقانی با محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران و تبریک روز پاسدار اظهار داشت: روز پاسدار یک روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است و پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار بزرگی است که از اجر عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار است.
معین الدین سعیدی رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار نیز سپاه را بعنوان پشتوانه قوی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام و همچنین در روند رو به رشد برنامه های شهرستانی دانست.
به گزارش ایرنا، به مناسبت روز پاسدار اعضای شورای اداری، شوراهای اسلامی شهر و شهردار، مدیرکل و معاونان اداره کل بنادر ودریانوردی سیستان وبلوچستان، سرپرست فرمانداری و شماری از مدیران کل مستقر در چابهار و جمعی از قشرهای مختلف مردم و روحانیان با فرمانده سپاه و بسیجیان شهرستان چابهار دیدار وگفت وگو کردند.
همچنین معاونان فرهنگی، اجتماعی گردشگری، فنی و زیربنایی، توسعه مدیریت، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه تجارت ، مدیر کل حوزه مدیر عامل به همراه مشاور امور ایثارگران سازمان منطقه آزاد به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان چابهار دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی، اقدام اخیر آمریکا درباره اتهام تروریست بودن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.
فرمانده سپاه شهرستان چابهار نیز از مردم و مسئولان چابهار در حمایت از سپاه و بسیج قدردانی کرد.
سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان افزود: زحمات تاثیر گذار مردم، مسئولان، اعضای شوراها و شهرداریها در رضایت مردم و خدمات رسانی به جامعه جای تشکر دارد.
وی گفت: سپاه تعامل خیلی خوبی با همه نهادها دارد و همیشه نقش تاثیر گذاری در پیگیری مشکلات مردم مناطق مختلف داشته است.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.