به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: صبح روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد سرقت به عنف منزل در خیابان بعثت شهر زابل تیمی ویژه از پلیس آگاهی وارد عمل شد.
وی افزود: در بررسی اظهارات شکات پرونده که زن و شوهری سالخورده اند مشخص شد مردی سیاه پوش با سر و صورت پوشیده با نفوذ به داخل منزل آنها با تهدید چاقو حدود یک میلیارد ریال طلا و جوهرات را زورگیری و به سرعت از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و به فردی سابقه دار و معتاد که در همان محدوده زندگی می کرد مظنون شده و او را تحت نظر گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی سرانجام با جمع آوری ادله و مستندات کافی در کمتر از 24 ساعت از زمان سرقت با هماهنگی دادستان شهرستان زابل متهم را صبح امروز در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی گفت: متهم 26 ساله که دارای 9 فقره سابقه سرقت، حمل مواد مخدر و شرارت و نزاع است در بازجویی های به عمل آمده در پلیس آگاهی به سرقت به عنف طلاها اعتراف کرد.
سردار قنبری افزود: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.